HELI RUOTSALAINEN OTVORIT ĆE FORUM #IZAZOV2020!
Šesti po redu, regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2020, u organizaciji Marketing mreže, bit će održan 30. i 31.03. u hotelu Mona Plaza u Beogradu, pod sloganom „Don’t beautify the world, CHANGE IT“. Riječ je o interaktivnom poslovnom događaju, prvom ovog tipa u Srbiji, namijenjen isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.
Ovogodišnji događaj otvorit će Heli Ruotsalainen, Business Development Director, Dentsu Aegis Network, koja je ujedno i glavni govornik foruma IZAZOV 2020. Ona će govoriti na temu „Be a silobreaker: How marketing can drive digital transformation“, odnosno na koji način agencije mogu pomoći kompanijama u procesu digitalne transformacije.
Glavna tema 6. regionalnog foruma komunikacionih lidera bit će usmjerena na advertising koji mijenja svijet i čini ga boljim mjestom, o čemu će govoriti predstavnici najvećih domaćih agencija i kompanija. O stanju na tržištu marketinških komunikacija zemalja u regionu govorit će predstavnici agencija iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, BiH i Severne Makedonije.
Teme foruma big će i migracije zaposlenih – kako privući i zadržati ljude u kompanijama i agencijama u eri krize talenata; B2E model poslovanja budućnosti; hiperkonvinijens sindrom; ko postavlja pravila igre i ko preuzima odgovornost za (ne)uspjeh; ali i postoji li recept za postizanje uspjeha na regionalnom tržištu i sa kojim se problemima susreću agencije i kompanije koje posluju na regionalnom nivou. Na forumu će se, takođe, govoriti i o tome kako osigurati održivo poslovanje, te prilagoditi proizvode i usluge zahtjevima tržišta, kao i kakvo nam iskustvo brendovi kreiraju i kako da brendovi budu više – human, emotional i ‘engaging’.
Poseban segment foruma bit će posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica, a bit će i organiziran timski rad za sudionike. U okviru radionica, svoje studije slučaja predstavit će, između ostalih, i kompanije MARS, Bekament, Apatinska pivara, Bambi, Forma Ideale, Vip Mobile, PepsiCo, Ušće Shopping Centar i Mercator S.
Kao i prethodnih godina, na forumu IZAZOV 2020 bit će predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u Srbiji, koje su zajedno pokrenuli Marketing mreža i istraživačka agencija Smart+ Research.
Prijavljivanje za učešće na forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2020 traje do 15. Ožujka, a broj mjesta je ograničen. Više informacija pronađite na sajtu: www.izazovforum.rs
Forum IZAZOV 2020 podržale su agencije partneri Ovation BBDO, Headline, Degordian, DPC Group, Smart+ Research, Alma Quattro, Info Media Group, kao i Novaston Marketing Consultancy, Chameleon Rental, Propix, Represent System, Kreativa New Formula an element of Alkemy, V+O Communications, New Moment New Ideas Company i Šema Production. Kompanije koje su podržale ovogodišnji forum su Vip Mobile, Marbo Product, Microsoft, Bambi, Apatinska pivara, Forma Ideale, Grand kafa, Knjaz Miloš i UniCredit banka.
******
Za dodatne informacije o regionalnom forumu komunikacionih lidera – IZAZOV 2020, kontaktirajte Ivanu Parčetić Mitić na e poštu ivana@marketingmreza.rs
You must be logged in to post a comment Login