Beograd, 02. studeni 2017. – Marketing mreža nagradila je sinoć organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje na trećem po redu nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2017. Za nagrade ove godine konkurisalo je čak 124 projekta.
Kampanja NEO agencije Leo Burnett i kompanije Vip Mobile osvojila je priznanje u kategoriji Profitna integrisana kampanja, kao i Grand Prix – Integrisana kampanja godine. Istoimena agencija osvojila je nagradu i u kategoriji Pojedinačni radovi – TV za kampanju Vip Brzalice, dok je kompanija Vip Mobile proglašena Oglašivačem godine.
McCann Beograd, treći put za redom, osvojio je priznanje Agencija godine. Pored toga, ova agencija osvojila je nagrade i u kategorijama Content integrisana kampanja za projekat Pirulovci (klijent: Froneri Adriatic), Inovativna integrisana kampanja za projekat democrARtisation (klijent: Muzej savremene umetnosti u Beogradu) i Pojedinačni radovi – Viralni video za projekat Sa slavom nema šale (klijent: Carlsberg Srbija).
U kategoriji Pojedinačni radovi – Radio nagrada je otišla u ruke agenciji Communis DDB i kompaniji Imlek za projekat Moja kravica trougao, dok je u kategoriji Pojedinačni radovi – Print nagrada pripala agenciji FCB Afirma i Apatinskoj pivari za oglas Stella Valentines Day.
Fondacija Hemofarm i agencija Saatchi & Saatchi osvojili su nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi – BTL za kampanju Najvažniji poziv u životu. Kampanji Osiguraj budućnost agencije Represent Communications i Udruženja osiguravača Srbije pripala je nagrada u kategoriji Pojedinačni radovi – PR.
Najboljom Social Media i Digital kampanjom proglašen je projekat Bolje visiti na Guarani nego na grani, a koju su osmislili i realizovali agencija Pioniri Communications i kompanja Knjaz Miloš.
Kampanja BIB bend svira za decu Banca Intese i agencije Right odneo je pobedu u kategoriji Pojedinačni radovi – Interne komunikacije, dok je najbolji Event u protekloj godini bio Trag u boci, prodaja u Koci agencije Homepage i kompanije Coca-Cola HBC Srbija.
Projekat Čoko mleko interaktivna bojanka agencije Direct Media i kompanije Imlek proglašen je za dobitnika u kategoriji Pojedinačni radovi – Mobile. U kategoriji Pojedinačni radovi – Content marketing nagrada je otišla u ruke agenciji Degordian i kompaniji Nectar za projekat Nectar Buzz launch kampanja.
Kampanja Jelena sa jednim rogom agencije Popular Communications i kompanije Apatinska pivara osvojio je nagradu u dve kategorije – za najbolju Neprofitnu integrisanu kampanju i Kreativna upotreba medija.
Agencija Ovation BBDO osvojila je nagrade u dve kategorije – Outdoor za kampanju Gde su otišle maline?, koja je rađena za kompaniju Frikom i Direktni marketing za projekat UniCredit Bank VR čestitka.
Ove godine prvi put je dodeljeno i Posebno priznanje #KampanjaNaDar koje je pripalo agenciji April Studio i udruženju Banka hrane za kampanju Banka hrane awareness kampanja.
Treća po redu nacionalna dodela godišnjih strukovnih nagrada izazvala je veliko interesovanje agencija i kompanija iz Srbije. Za nagrade, koje se dodeljuju u 22 kategorije, konkurisalo je ukupno 27 agencija i preko 40 kompanija.
O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučivao je stručni žiri koji čine priznati i ugledni profesionalci iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona. Žiri iz Srbije, na čelu sa Žarkom Veljkovićem, ove godine radio je u sastavu: Borislav Miljanović, CEO, Represent Communications; Veljko Golubović, regionalni kreativni direktor za Adriatic region, FCB Afirma; Vesna Ćeranić, Associate Partner, Executive Group; Vladimir Ćosić, kreativni direktor, McCann Beograd; Vladimir Mitrović, kreativni direktor, Ovation BBDO; Ivan Živković, Managing & Creative Director, Pioniri Communications; Miloje Sekulić, suosnivač i E-PR, Homepage; Nebojša Krivokuća, kreativni direktor, Communis DDB; Nevena Kurtović, Managing Director, Fusion Communications i Svetlana Ćopić, kreativni direktor, Scholz & Friends.
Regionalni žiri ove godine predvodio je Dushan Drakalski, izvršni kreativni direktor agencije Demner, Merlicek & Bergmann iz Austrije. Pored njega, žiri iz regiona činili su i Aljoša Bagola, kreativni direktor, Pristop, Slovenija; Vanja Blumenšajn, kreativni direktor, Señor, Hrvatska; Vesna Beganović, osnivač i CEO, Via Media Sarajevo, Bosna i Hecegovina; Davor Runje, osnivač i kreativni direktor, Drap, Hrvatska; Domen Husu, kreativni direktor, Yin + Young, Slovenija; Žarko Dimitrioski, kreativni direktor, Eden na Eden, Makedonija; Ilinka Crvenkovska, kreativna direktorka, Idea Plus Skopje, Makedonija; Jelena Fiškuš, suosnivač i kreativna direktorka, Studio Sonda, Hrvatska; Mirka Modrinić, kreativna direktorka, Imago Ogilvy, Hrvatska i Tine Lugarič, kreativni direktor, Luna\TBWA, Slovenija.
You must be logged in to post a comment Login