Beograd, 19. 09.2018. – Marketing mreža 12. i 13. 11.2018. u hotelu Hyatt Regency u Beogradu organizira četvrti po redu nacionalni “Festival integrisanih komunikacija” – KAKTUS 2018. Pod ovogodišnjim sloganom “Idea is nothing without execution!”, akcent festivala bit će na kvalitetnim i vanvremenskim egzekucijama, bez kojih nijedna ideja ne bi mogla preživjeti.
Kao i prošle godine, KAKTUS 2018 ponudit će sudionicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integriranih komunikacija, kao i pregled najnovijih svjetskih trendova, a festival će otvoriti Marcelo Padoca, kreativni direktor agencije David&Goliath Los Angeles (USA).
Prvi dan festivala obilježit će interaktivna predavanja i sesije eminentnih stručnjaka iz Europe i svijeta među kojima su i Harjot Singh, Chief Strategy Officer, McCann Worldgroup EMEA (UK); Gabriela Lungu, Founder, WINGS Creative Leadership Lab (CZ); Michael Maslov, General Director and Partner, Ketchum Moscow (Russia) i Fabien Aufrechter, Lead, Havas Blockchain (France).
Drugog dana festivala bit će THINK TANK radionice, kao i debata na temu programmatic advertisinga u organizaciji agencije Direct Media. Pored toga, biz će upriličena i godišnja dodjela strukovnih nagrada KAKTUS 2018. Nagrade se dodjeljuju u 25 kategorija, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrirane kampanje u protekloj godini. O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine 26 uglednih profesionalaca iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i okruženja.
“Tržište marketinških komunikacija u Srbiji već četiri godina ima svoj nacionalni festival, u okviru koga se slave samo najkvalitetnije ideje, one koje pomeraju granice struke i streme ka boljoj budućnosti. Ove godine nastavljamo dalje, sa još kvalitetnijim programom, sjajnim govornicima, novim iskustvima i isticanjem ideja koje opstaju”, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža i podsjetila da prijavljivanje na konkurs za KAKTUS nagrade traje do 22. 09.2018. godine.
Festival KAKTUS 2018 podržalo je 30 medijskih kuća iz okruženja, kompanije Mercator S, Marbo Product, Jaffa Crvenka, Sberbank, CAR:GO, AVON, Delta Holding, Zlatiborac, Coca-Cola HBC Srbija, Doncafe, Huawei Srbija i brend Orbit. Kompanija Microsoft Srbija brončani je sponzor, dok je HEINEKEN Srbija, sada već tradicionalno, prijatelj festivala. Partneri festivala su agencije – Direct Media, Ovation BBDO, Headline, Degordian, DPC Group, SuperDot, Alma Quattro, Smart+ Research, Info Media Group. Festival su podržali i Nova Communications, Led Media BiH, Propix i Chameleon.
Više informacija o festivalu KAKTUS pronađite na sajtu www.kaktus.rs.
#KAKTUS2018: Festival integriranih komunikacija 12. i 13. 11. u Beogradu
*****
Za više informacija: Ivana Parčetić Mitić (e-mail: ivana@marketingmreza.rs).
You must be logged in to post a comment Login