Što uciniti kada nam se dogodi krizna situacija?
Kako reagirati i smiriti situaciju?
Kako se ponasati prema ostecenima u kriznoj situaciji?
Kako se postaviti prema medijima i on-line zajednici?
Kako napraviti plan rjesavanja krize i plan komunikacije u kriznoj situaciji?
KOMUNIKACIJA U KRIZNIM SITUACIJAMA
Pozivamo vas na radionicu koja ce se odrzati u:
SARAJEVU, 13.05.2016.
BANJA LUCI, 14.05.2016.
Prilagodjeno krizno komuniciranje igra glavnu ulogu u odrzanju poslovanja uspjesnim i ocuvanju imidza. Uspjesno komunicirana krizna situacija reflektira se na dugorocne staze, kroz rjesavanje problema ili cak okretanjem krize u svoju korist.
Predavacica je Tanja Tatomirovic, na pocetku karijere postavila je temelje organizacije odnosa s javnoscu u 18 trgovinskih sudova u Srbiji, nastavila je rad na funkciji menagerice za odnose s javnoscu u Odboru direktora HIP Petrohemije Pancevo. Slijedi funkcija direktorice korporativnih komunikacija u SBB grupi – jednom od najvecih operatora digitalne, satelitske, kablovske televizije i sirokopojasnog interneta. Od 2013. vodi odnose s javnoscu u kompaniji Microsoft za podrucje Srbije i Crne Gore, te aktivnosti vezane uz drustveno odgovorno poslovanje. Koordinira odnose sa medijima i javnoscu za Microsoft na Kipru i Malti, te PR kampanje usmjerene na borbu protiv piraterije u 24 zemlje Centralno Istocne Europe.
Broj polaznika na radionici je ogranicen i molimo Vas na vrijeme rezervirajte Vase mjesto!
Svaki polaznik po zavrsetku radionice dobit ce certifikat.
Program i prijavu sa detaljima i temama potrazite na web stranici: www.apriori.ba
Najnovije informacije pratite na Facebook stranici: www.facebook.com/aprioribh
—
Josipa Terzic – Rezic
Tel/Fax: +387 36 343 440
Mobile. +387 63 408 597
E-mail: bih@aprioriworld.com
You must be logged in to post a comment Login