Mostar – Total Quality Managment ili skrać. TQM predstavlja temelj moderne teorije i prakse o kvaliteti.
T – total – odnosi se na sve uposlene, sve nivoe i strukture u organizaciji, poduzeću.
Q – quality – odnosi se na proizvode i usluge na svim nivoima organizacije.
M – managment – odluka uprave za upravljanom kvalitete na svim nivoima.
Pri implementiranju sustava kvalitete, bilo da se radi o tvornici aluminija ili odvjetničkom uredu, potrebno je držati se brige o radniku, kupcu i procesu.
Radnik objedinjuje: zdravlje, okolina, tim, školovanje, inicijativa, zaštita obitelji, kako živi nakon radnog vremea.
Kupac, za kupca je bitno sljedeće: odgovornost, partnerstvo, zaštita, servis, komunikacija, garancija, pomoć, podrška.
Proces sadrži: politiku kvalitete, kultura tvrtke, nove tehnike, primjena znanosti, benchmarking te orijentacija na proces.
izvor: Udruga za podršku u promicanju standarda kvalitete Standard,
Mala enciklopedija kvalite N. Injac
You must be logged in to post a comment Login